Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Patrik Möller - 27 augusti 2009 17:14

Ännu ett land avprickat på listan, får väl se om man kan nå 100 någon dag. Just nu ligger jag någonstans runt 20...


Hur som helst tänkte jag skriva lite om denna trip.


Det va en go gäng på 4 tönga göbbar som kom till Landvetter. Som vanligt hade jag en väska som vägde mer än deras tillsammans men så är det när man är metrosexuell som dom säger.

Jag var riktigt nöjd med mina baguetter som jag hade gjort till flygresan och på något sätt smakade de ännu bättre eftersom Tchad hade glömt sina och tvingades till att köpa en svindyr macka på flygplatsen istället...


Efter en långtråkig flygtur (är löjligt rastlös) landade vi i sandens förlovade land och där avslutar vi till nästa gång... 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards