Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Patrik Möller - 11 augusti 2009 00:33

Efter att ha jobbat non-stop sedan maj som ledsagare, tidningsbud, brevbärare, gyminstruktör och fotbollstränare kommer nu belöningen...

En vecka i Tunisien med boysen... Då jag dessutom har ätit som en längdåkare före tävling de 3-4 senaste veckorna är jag givetvis riktigt laddad att utnyttja allt vad all-inclusive innebär - frukost- lunch och middagsbuffé, crepes och kakor mellan 15-18, pizza mellan 22-00 och förfriskningar.

Ska all träning det senaste halvåret gå till spillo då??? Of course not, simning, löpning och gym gäller varje morgon. Inte för att vi måste utan för att vi tycker det är sköj.

Så om en vecka får jag väl försöka blogga lite om semestern, men till dess...


Lite bilder från tidigare trips:


Bild 1: Brasilien - tillsammans med den hittills ballaste man jag någonsin träffat. Världens plattaste huvud och världens skönaste skratt.


Bild 2: Montenegro - Fantastisk upplevelse i en pittoresk medeltida stad.


Bild 3: Vietnam - Magisk bild i solnedgången med min darling.


Bild 4: Grötö - Göbbarna som jag ska iväg med snart. (Även heta kandidater till kenoreklamen)


Bild 5: Frankrike - Förlovningsresa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards